محترم قاضی القضات و رئیس ستره محکمه به ولایت فاریاب سفر کرد

org_admin
پنجشنبه ۱۴۰۱/۶/۱۷ - ۹:۱۰
محترم قاضی القضات و رئیس ستره محکمه به ولایت فاریاب سفر کرد

محترم قاضي القضات و رئیس ستره محکمه امارت اسلامی افغانستان شیخ عبدالحکیم (حقانی)حفظه‌الله و محترم شيخ محمد قاسم راسخ (حفظه‌الله) معاون قضائی ستره محکمه با همراه هیئت معیتی شان به سلسه سفرهای شان به ولایات(مؤرخ    ۸ صفر ۱۴۴۴هجری قمری) به ولایت فاریاب سفر کرد.

شیخ صاحب حفظه الله در جریان این سفر بعد از بازدید از ریاست محکمه مرافعه، در تالار مقام ولایت فاریاب با رئیس عمومی مرافعه این ولایت، والی صاحب، معاون صاحب، قضات محاکم مرافعه و شهری و باشندگان این ولایت در یک جسله اشتراک و دیدار کرد.

در این جلسه ابتداء محترم شیخ صاحب(حفظ الله) رئیس ستره محکمه امارت اسلامی افغانستان خطاب به قضات و حاضرین جلسه غرض رسیده گی بهتر و به موقع به امورات خلق الله توصیه های لازم نمود.

محترم شیخ صاحب حفظه الله گفت که قضات باید مطابق شریعت غرای محمدی و اوامر و هدایت مقامات عالی در حصه تأمین عدالت و احکام شریعت مسؤلیت بسیار بزرگ خود را به خوبی انجام نمایند و نهایت کوشش و تلاش نمایند تا به دوسیه‌های مراجعین رسیده گی اصولی نمایند و با مردم تعامل نیک، حسنه داشته و از سرگردانی مراجعین جلوگیری گردد.

قضات محترم در همه اوقات اصول و مقررات و متحدالمال‌های که  از طریق ستره محکمه  به دسترس شان قرار میگرد، مطالعه نموده و خود را آگاه بسازند، و تلاش نمایند تا دوسیه‌های واصله به محاکم به میعاد معینه رسیده گی و به مراجع مربوطه ارسال گردد.

شیخ صاحب حفظه الله افزود، قضات محترم باید در بین خود و سایر ادارات که در این ولایت وجود دارد هماهنگی و همکاری لازم داشته باشند.

در ادامه رئیس صاحب مرافعه ولایت فاراب حضور وتشریف آوری شیخ صاحب و هئیت همراه‌شانرا به این ولایت خیر مقدم گفته و در حصه عملی نمودند هدایات مقامات عالی را لازمی  حتمی دانست جلسه بعد از صحبت ها و پیشنهادات اشتراک کننده گان با دعائیه خیر و فلاح ملت خاتمه یافت.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۵:۳۵
Background image

رئیس دیوان مدنی ستره محکمه در رأس یک هیئت به ولایت کندز سفر کرد

محترم شیخ محمد قسیم (محمدی) رئیس دیوان مدنی ستره محکمه به همراهی مفتی محمد حسین (کوثری)، مفتی عزیزالله (حیدری) و مفتی عرفان الله (حامد) در سلسله سفرهای شان به ولایات شمال، امروز دوشنبه. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۱۴:۵۰
Background image

رئيس محکمهٔ مرافعهٔ دايکندی از محاکم ابتدائيۀ ولسوالی‌های کیتی و کجران آن ولايت بازديد نمود

به تاریخ ۲۶/ ۲۷/ ذوالحجة الحرام سال ۱۴۴۵هـ ق محترم الحاج مولوی عبدالکریم (محمدی) رئیس عمومی محکمهٔ مرافعه از محاکم ابتدائیه ولسوالی‌های کیتی و کجران ولایت دایکندی بازدید نمود.
رئیس. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۱۴:۲۸
Background image

رئیس دیوان مدنی ستره محکمه در رأس یک هیئت وارد ولایت بلخ شد

محترم شیخ محمد قسیم (محمدی) رئیس دیوان مدنی ستره محکمه به همراهی مفتی محمد حسین (کوثری) و مفتی عزیزالله (حیدری) در جریان سفرهای شان به ولایات شمال، روز شنبه (تاريخ ۷/ ۱/ ۱۴۴۶هـ ق) وارد. . .

بازگشت به اخبار