طی دو هفته در دیوان امنیت عامۀ محکمۀ ابتدائیه شهری ولایت هرات (69) قضیه حل و فصل شده است

m_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۶/۱۹ - ۱۴:۴۹
طی دو هفته در دیوان امنیت عامۀ محکمۀ ابتدائیه شهری ولایت هرات (69) قضیه حل و فصل شده است

طی پانزده روز اخیر ماه محرم الحرام سال 1445 هـ ق در دیوان امنیت عامۀ محکمۀ ابتدائیه شهری ولایت هرات به قضایای قاچاق و فروش مواد مخدر، مشروبات الکولی، تزویر، خیانت در امانت، سوء استفاده از صلاحیت وظیفوی و سوء استفاده از نام امارت به شرح ذیل تحت بررسی و رسیدگی قرار گرفته است:

  1. قاچاق و فروش مواد مخدر: به تعداد (61) قضیه شامل 76 متهمین که هر واحد شان به حبس های متفاوت به مدت یک الی نه ماه محکوم به مجازات شده اند.
  2. مشروبات الکولی: به تعداد (1) قضیه شامل (3) متهمین که یک نفر به مدت چهار ماه حبس محکوم به مجازات شده و دو نفر برائت حاصل نموده اند.
  3. تزویر: به تعداد (3) قضیه شامل (7) متهم، خیانت در امانت، سوه استفاده از صلاحیت وظیفوی و سوه استفاده از نام امارت به تعداد (4) قضیه شامل (4) متهم؛ که یک نفربه مدت دو ماه، یک نفر به مدت چهار ماه و یک نفر حبس سپری شده به حالش کافی  محکومین به مجازات شده اند و متهم قضیه خیانت در امانت بعد از غور و برسی دوسیه نسبتی اش حکم به برائت آن صادر شده است.

 

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۶:۲۱
Background image

زعیم امارت اسلامی افغانستان عالیقدر امیرالمؤمنین (حفظه‌الله تعالی) با شماری از مسؤولین ستره محکمه دیدار کرد

زعیم امارت اسلامی افغانستان عالیقدر امیرالمؤمنین (حفظه‌الله تعالی) به تاریخ های ٢١ و ٢٢ ماه ربیع الاول سال ١٤٤٦ ه ق با محترم شیخ محمد شریف (حقانی) رئیس عمومی تمیز مرکزی ستره محکمه،. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۴ - ۱۴:۴۰
Background image

رئيس محکمهٔ مرافعهٔ جوزجان از محکمهٔ ابتدائيۀ ولسوالی مرديان آن ولايت بازديد نمود

محترم الحاج مولوی عبدالغنی (سعید) رئیس عمومی محکمهٔ مرافعهٔ ولایت جوزجان؛ به تاريخ ۶/۳/۱۴۴۶هـ ق با همراهی مولوی عبدالقادر عضو مفتی دیوان مدنی محکمهٔ مرافعه و مدیر تحریرات آمریت اسناد و. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۴ - ۱۴:۳۷
Background image

سرپرست محکمهٔ مرافعهٔ پروان از محاکم ابتدائيۀ ولسوالی‌های کوه صافی و بگرام آن ولايت بازديد نمود

محترم مفتی عبدالولی (حلیم) سرپرست محکمهٔ مرافعهٔ ولایت پروان به تاريخ ۷/۳/۱۴۴۶هـ ق با همراهی محب الله (منیب) آمر حقوق و نثار احمد (احمدی) آمر تحریرات پروان از محاکم ابتدائیۀ ولسوالی‌های. . .

بازگشت به اخبار