رئیس محکمه مرافعه ولایت تخار از محاکم ولسوالی های بنگی و اشکمش  بازدید نمود

m_admin
شنبه ۱۴۰۲/۳/۶ - ۱۵:۲۶
رئیس محکمه مرافعه ولایت تخار از محاکم ولسوالی های بنگی و اشکمش  بازدید نمود

به روز چهارشنبه مؤرخ 27/10/ 1444هـ ق  محترم مولوی محمد صابر (حنفی) رئیس محکمه مرافعه ولایت تخار  با هیئت معیتی شان  به ولسوالی های بنگی  و اشکمش ولایت تخار  سفر نموده، از دفاتر و اجراآت قضائی و اداری  محاکم  ولسوالی های فوق و پرسونل حقوق  بازدید نمود.

هدف از این سفر  بهبود  اجراآت و حل وفصل  به موقع قضایای  خلق الله بوده  و به همین مناسبت  رئیس محکمه مرافعه و هیئت همراه شان دفاتر کاری، حاضری،  وارده و صادره، اندراج و کتاب ثبت فیصله ها  و همه اجراآت  و قضایای تحت بررسی محکمه ابتدائیه ولسوالی بنگی و اشکمش و مدیریت های حقوق آنها را مشاهده و مورد بررسی قرار دادند.

 که در جریان بررسی برخی خلا و نواقصات که مشاهده گردید یادداشت گردیده  و همرای قضات  و منسوبین  محاکم مذکور جلسه های جداگانه  دایر  و در مورد بهبود اجراآت و رفع خلاها با در نظرداشت لوایح و اصول امارت اسلامی  رهنمائی وهدایت  لازم برای شان داده شـد.

علاوه از رهنمائی در امور قضائی  و اداری در مورد پابندی به حاضری  یومیه، مطالعه وعمل نمودن به متحدالمآلها و تصاویب مقام عالی ستره محکمه، برخورد نیک  و یکسان با اصحاب دعاوی  و ارسال  نمودن راپورهای اجراآت  در زمان معین  تاکید صورت گرفت.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۹ - ۱۵:۲۸
Background image

محترم مولوی مجتبی به حیث رئیس محکمۀ ابتدائیۀ ولسوالی ده صلاح ولایت بغلان معرفی شد

از طرف الحاج مولوی محمد صابر (حنفی) رئیس عمومی محکمۀ مرافعۀ ولایت بغلان؛ به تاریخ ۹/ ۳/ ۱۴۴۶ هـ ق محترم مولوی مجتبی (شیخ زاده) که به اساس لزوم دید مقام عالی ستره محکمه به حیث رئیس محکمۀ. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۹ - ۱۴:۱۶
Background image

جلسۀ همآهنگی میان مسؤولین ادارات عدلی و قضائی ولایت بلخ برگزار گرديد

تحت ریاست محترم الحاج شیخ محمدگلاب (فاروقی) رئیس عمومی محکمۀ مرافعۀ ولایت بلخ؛ به اشتراک رؤسای دواوین مرافعه، رئیس محکمۀ ابتدائیۀ شهری و رؤسای دواوین محکمۀ مذکور، رئیس محکمۀ اختصاصی زون. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۹ - ۱۴:۱۲
Background image

محاکم  ولایت کاپیسا طی دو هفته علاوه بر رسيدگی به (۱۳۴) دوسیه، به تعداد (۶۰) قطعه وثایق را نیز اجرا نموده‌است

خلاصۀ اجراآت قضائی محاکم ولايت کاپيسا، دواوين محکمۀ مرافعه، وثايق، محکمۀ ابتدائیۀ شهرى و محاکم ابتدائیۀ ولسوالى‌ها از تاريخ ( ۳/ ۳/ ۱۴۴۶ هـ ق الى ۱۸/ ۳/ ۱۴۴۶ هـ ق) در بخش‌هاى حقوقى،. . .

بازگشت به اخبار